Joku tuhahti kerran, ettei me mitään oikeaa markkinointia edes tehdä, pelkkää viestintää vain. Niin..missä se veteen piirretty viiva oikein väräjää? Kommentteja?!
Joka tapauksessa keskustelimme uutiskynnyksen ylittämiseen vaadittavasta otsikoinnista (siis viestinnästä?). Negatiivisuus kuulemma myisi, mutta saa sitä olla melkoinen masokisti että ehdoin tahdoin puukolle altistuu?
Sitten välähti. Kun kerran itse aloitamme aamut arvuuttelemalla edellisen vuorokauden verkossa kertynyttä veroilmoitusmäärää, miksei kysellä muiltakin? Ja jos kerran kysellään (blogeissa ja yhteisöissä), miksei oikein virallisesti villiten, palkinnolla puskien?
Siinä se nyt sitten on: Verottaja tukee tietoyhteiskuntakehitystä ja virittää arvauskilpailun: Kuinka monta veroilmoitusta tänä keväänä lähetetään verkossa? Arvaa ja voita kannettava.
Ja koska itse palveluun ei ole vielä(kään) saatu "Lähetä linkki" -toiminnallisuutta, saatiinpahan edes kilpalomakkeen laitaan "Kerro kaverille". Viraalia vipinää =)
Ensimmäinen kommentti ja arvaus haettiin hallinnonalan omalta ministeriltä. Muutama tunti tiedotteen julkaisusta ekat verkkolehdet (IT-viikko ja Digitoday) olivat julkaisseet uutisen.
Yhteisöverkostot viritetty.. Laskurit valmiina.. Tämä on jännittävää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti