keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Neljä vuotta täynnä

© Dzmitry Talkachou | Dreamstime.com
Saat, jos se ei vie aikaa meiltä, hän sanoi neljä vuotta sitten pääsiäisenä.

Tämän kirjoitettuani havahdun siihen että hän napittaa minua. Voih.. sanoiko hän jotain enkä minä kuullut? - No?

Halusit kertoa jotain? Mä olen tässä nyt, hän sanoi ja jäi odottamaan. Auts.

Bloginpito on ollut aivan erinomainen kokemus. Se on
  • Terapiaa tiukkojen palaverien jälkeen
  • Dokumentointiväline menneille löydöille
  • Tallennusvarasto lennokkaille tulevaisuuden suunnitelmille
  • Torialue tavata samanmielisiä, myös oikeassa elämässä
  • Treenikämppä lukkoon menneelle kirjoitustaidolle
  • Koelaboratorio erilaisille tyyleille
Blogin kuvittaminen on kehittänyt minua kuvaajana ja kuvittajana. Suosittelen!

Ja vaikka en ole pystynyt pitämään rajoja, asun edelleen kotona :) Kiitos kulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti