Kun keväällä markkinoimme veroilmoittajille verkkopalveluamme, viesti oli selvä: verkossa se on helppoa. Kattoteemammekin, "Enemmän aikaa oikeille asioille", pitää loistavasti pintansa, jo viidettä vuotta. Mutta suomeksi se ei sano kansainvälisillä kilpailuareenoilla mitään. Pienet käyntikorttimme ovat mukavat, mutta ne(kin) ovat suomeksi.
Mukaan on saatava materiaalia englanniksi, muuten ei tule mitään. Tuomaristoa varten laaditaan lisäksi kooste palvelusta kaikilla tuottavuusmausteilla. Saahan kokonaisuudesta kuvan? Ovathan osaset tasapainossa? Markkinointi ja viestintä eivät tässäkään voi olla eri maailmoista.
Vaihe II: Varmista, että viesti on kaikissa kanavissa yhtenäinen.
Esitteet, julisteet ja muu painettu materiaali
Esittelyvideo ja muu digiaineisto
Verkkosivut, omat, kampanjasivut jne.
Suomalainen verottaja on lopulta pieni tekijä. Mistä saisimme allemme suomalaiset siivet?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti