Asiointi verkossa kiihtyi kivasti myös toiseen palautuspäivään (tilastovertailu on mielenkiintoista, eikö totta?).
Aivan yhtä rajua räjähdystä ei saatu aikaan, mutta upea loppukiri joka tapauksessa. Hyvä Suomi!
Yksi merkittävimpiä kehitysehdotuksia - ja sopiva porkkana 2000-luvun tietoyhteiskuntaan - on usein kuultu "Miksei palvelu ole verkossa auki pidempään?".
Niin miksi ei? Tuleva verotili pääseekin kirittämään sähköistä asiointia oikein luvan kanssa, kun paperi-ilmoitusten deadline on kuukauden 7.päivä; verkossa ehtii vielä 12.
Ja markkinoinnin syvin olemus: asiakasymmärrys, vastaaminen asiakkaan tarpeisiin saisi täyttymyksensä.
Mitä enää odotamme? Tule, ensi vuosi! =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti